~julle.10~

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Level Up!

Av julle.10 löööövs MSP!! - 8 september 2013 17:40

Hejsan! När man klickar på sin fame-stapel kommer msp's tips om hur man levlar snabbare upp, och jag tycker tipsen suger. Lixom:

 

Typ så ju... Jag menar; Msp-spelare är inte alltid så hjälpsamma, och därför är dessa tipsen "ute". Msp har förändrats, gjorts om och gud vet allt. Och då är det här svårt! *känner mig som en högljudd präst med mörk röst*

Så.. Mina egna personliga tips:


-Fråga om du och en vän kan se exempelvis 5 av varandras filmer och sätta 5/5. Båda tjänar fame & sc, och båda får jobba för det.

 

-Skapa extragubbar. Kolla dina filmer, ge autos, love'ita looks.. Go on!


-Gör en serie, släpp delarna varannan dag. En serie kan innehålla ex 5 delar, om någon ser hela serien tjänar du 5x  mkt som en vanlig film!

 


-Samla ditt Fame Magazine. Det känns som att du tjänar asmkt B)


-Gör en ab som FÖRTJÄNAR hs! Inte bara "Mamma VS Pappa", utan med hårband, bokstäver, siffor.. Vad som helst! Du tjänar fame på love'itsen.. ;)

 


Okej, mina tips var ksk nt heller så bra, men liite annat än msp's! Kom på dina egna level-tips, och kommentera/håll för dig själv! *prästen talar* xD


Nej men, vad tyckte ni om tipsen?

 
 
Msp tjej

Msp tjej

9 september 2013 20:12

Jooo hejj


Dina råd suger :/

http://Ninomsp

julle.10 löööövs MSP!!

10 september 2013 18:50

JOOO HÄJJ, ELR NÄÄ, INGET HEJJ

Okej, konstigt, dom funkar för mig och jag är i lvl 11. Så du veeet lixooom :3
Och juste; Jag skrev inte att du skulle testa dom :) Sj tkt jag nt att tipsen sög, men du kan vara kvar i din lvl om du vill :)) Bryr mig verkligen inte c:

 
Ingen bild

CassandraEk

10 september 2013 16:34

AHAHAHHAHA JAG GJORDE EN SÅN TYP. FAST SVART VS VITT C: Den FICK 141 LOVE IT'S XD

julle.10 löööövs MSP!!

10 september 2013 18:47

AHAHAHA, ASSÅ OFFTAAA XD

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julle.10 löööövs MSP!! - 14 september 2013 14:15


Är en sån nolifer, spelar Operate Now på spela.se, har spelat alla Operate Now nu 8D   Men mm..     ...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 14 september 2013 13:05

Halli hallu :3 Igår var det fredagen den trettonde, otursdagen.  Gissa vem som hade otur? Juste, jag. SÅ MKT OTUR!!  Gissa vem som blivit bestulen på sin damcykel? Juste, jag. SÅ MKT OTUR!!    Natten till otursdagen dååå :'c   Så nu har...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 12 september 2013 19:39


  Och temat laddar, så fkn stööööriiigt, det slutar inte x-o   ...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 11 september 2013 17:13


Hejhej folket! Skulle velat lärt mig minioniska i skolan.. ;p   ...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 11 september 2013 16:38


Vet ni vilket datum det är idag? 9 september 2013, vilket betyder att det var 12 år sen terroristattackerna, där fyra amerikanska PASSAGERARFLYGPLAN körde rakt in i World Trade Center's tvillingtorn, på Manhattan i New York. 2 700-3 000 människor dog...

Mig


En lvl 10-are som har fått sin dröm uppfylld - en ab på hs!!♥

Fråga mig ♥

72 besvarade frågor

Instagram:

Instagram

Header? :)

Vill du köpa en header?

Klicka HÄR för exempel och priser :D

Vad är klockan?↓↓↓♥

Länkar

Rösta? ♥

Hur ofta kollar du min blogg??
 En gång om dan
 Ibland
 Flera gånger om dan
 E detta en blogg?!
 Sista gången, jag kollar!! -.-
 Första gången, men den e fin!!
 Andra-femte gången den här veckan...

Sök på nåt^^

Skriv höööör!!

Kategorier ♥

Senaste inläggen

Besökare

Black Moustache

Cool!!

Besöksräknare^^

Bilder ♥

Love!


Ovido - Quiz & Flashcards