~julle.10~

Direktlänk till inlägg 8 september 2013

Svaren från frågestunden på Instagram!

Av julle.10 löööövs MSP!! - 8 september 2013 12:21

Okej, tänkte svara på frågorna nu ^-^

@mspsilver frågade:


Hur gammal e du? c:

Svar: 12 c:


Har du några syskon? 

Svar: Irl: 4 st, Msp: Glömt cx


Har du kik? c:

Svar: Mhm c:


Har du en enhörning? *-*

Svar: Jaa *-*


Kan du säga hej på spanska? c: HAHAHHAHAH nej men.. Kan du o.o

Svar: Olá? Nej xD


Gillar du godis?

Svar: MM *-*


Gillar du chips?

Svar: MM *-*


Godis eller chips då? c:

Svar: BÅDA CX


Gillar du mig? c:

Svar: Klart gmn :*


Och @tildaperssonn frågade:


Har du en kamel?

Ja, och en enhörning c:


Vilken är din favoritfärg?

Svar: Mörkblå :3


Vilket är ditt favoritdjur?

Svar: Min kamel och min enhörning c:


@msp_money frågade:


Har du husdjur?

Svar: En kanin :3


@99tuva_msp frågade:


Har du Kik?

Svar: Ja c:


Gillar du kakor

Svar: Mm :3


Gillar du hundar

Svar: Mm.. Men mest kameler och enhörningar ^-^


Gillar du djurr

Svar: o.o?


Djur*

Svar: Jahaaaa, jaa xD


?????????

Svar: !!!!!!!!!


@love_mattyb_ frågade:


Har du en pv

Svar: Irl: Nej, Msp: Ja


@cassandraaduvethonja frågade:


Favoritfärg?

Mörkblå c:


Vad tycker du om mig

Snäll, flummig, rolig :3


@gabi_2003 frågade:


Vad herer din blogg @mspjulle ???

Svar: Förmodligen vet du nu c:


@mspswinda frågade:


Gillade du min film? *-*

Svar: Ja! ^^


Gillar du mig? :)

Svar: Nej :* <33


Kan vi kika? :))

Svar: ofc


@ellben_1d frågade:


Hur länge har du haft msp

Svar: 3-5 år..? På olika gubbar c:


@tilde198 frågade:


Kan jag få ett klädesplagg?

Svar: Tvr :/


Hoppas att jag inte glömde nån, puss hej! :*

 
 
Alvis

Alvis

8 september 2013 12:52

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra dag, Kram! ^^

http://www.PeaceOfLove.bloggplatsen.se

julle.10 löööövs MSP!!

8 september 2013 13:28

Hej! Tack :)

Visst ^^

Dsm (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julle.10 löööövs MSP!! - 14 september 2013 14:15


Är en sån nolifer, spelar Operate Now på spela.se, har spelat alla Operate Now nu 8D   Men mm..     ...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 14 september 2013 13:05

Halli hallu :3 Igår var det fredagen den trettonde, otursdagen.  Gissa vem som hade otur? Juste, jag. SÅ MKT OTUR!!  Gissa vem som blivit bestulen på sin damcykel? Juste, jag. SÅ MKT OTUR!!    Natten till otursdagen dååå :'c   Så nu har...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 12 september 2013 19:39


  Och temat laddar, så fkn stööööriiigt, det slutar inte x-o   ...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 11 september 2013 17:13


Hejhej folket! Skulle velat lärt mig minioniska i skolan.. ;p   ...

Av julle.10 löööövs MSP!! - 11 september 2013 16:38


Vet ni vilket datum det är idag? 9 september 2013, vilket betyder att det var 12 år sen terroristattackerna, där fyra amerikanska PASSAGERARFLYGPLAN körde rakt in i World Trade Center's tvillingtorn, på Manhattan i New York. 2 700-3 000 människor dog...

Mig


En lvl 10-are som har fått sin dröm uppfylld - en ab på hs!!♥

Fråga mig ♥

72 besvarade frågor

Instagram:

Instagram

Header? :)

Vill du köpa en header?

Klicka HÄR för exempel och priser :D

Vad är klockan?↓↓↓♥

Länkar

Rösta? ♥

Hur ofta kollar du min blogg??
 En gång om dan
 Ibland
 Flera gånger om dan
 E detta en blogg?!
 Sista gången, jag kollar!! -.-
 Första gången, men den e fin!!
 Andra-femte gången den här veckan...

Sök på nåt^^

Skriv höööör!!

Kategorier ♥

Senaste inläggen

Besökare

Black Moustache

Cool!!

Besöksräknare^^

Bilder ♥

Love!


Ovido - Quiz & Flashcards